Продавець ТОВ"ВКФ"Алтех" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
60 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

ТОВ"ВКФ"Алтех"
+380 (96) 817-10-01
+380 (50) 712-25-76

Шарнірні підшипники ШП, ШСП, ШСП...К1, ШСП...К

  • Під замовлення
clockВідправка з 15 травня 2024

Ціну уточнюйте

Шарнірні підшипники ШП, ШСП, ШСП...К1, ШСП...К
Шарнірні підшипники ШП, ШСП, ШСП...К1, ШСП...К
Під замовлення
Ціну уточнюйте
+380968171001
  • +380 (96) 817-10-01 Kyivstar
  • +380 (50) 712-25-76 Vodafone
  • +380 (67) 478-31-08 Kyivstar
+380968171001
  • +380 (96) 817-10-01 Kyivstar
  • +380 (50) 712-25-76 Vodafone
  • +380 (67) 478-31-08 Kyivstar

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Шарнірні підшипники — це підшипники ковзання, внутрішні та зовнішні кільця яких мають поверхні ковзання сферичної форми.


Шарнирный подшипник


Шарнірні підшипники призначені для передавання радіальних, осьових і комбінованих навантажень у рухомих або нерухомих з'єднаннях машин і механізмів. Треба мати на увазі:
• рухоме з'єднання — з'єднання, за якого шарнірні підшипники працюють у разі взаємного переміщення одного кільця щодо іншого, за порівняно невеликої швидкості ковзання;
• нерухоме з'єднання — монтажне зчленування, за якого шарнірні підшипники працюють у разі періодичних окремих зрушень одного кільця щодо іншого; призначені переважно для компенсації несоосності вала та корпусу.
Усі шарнірні підшипники можна розділити на дві групи за способом змащування робочих поверхонь:
1. шарнірні підшипники, що потребують підведення мастила (з поверхнею ковзання сталь/сталь),
2. шарнірні підшипники без зовнішнього змащення — самозмащувальні (з поверхнею ковзання сталь/металофтороппласт, сталь/органоволокніт).
• Шарнірні підшипники з поверхнею ковзання сталь/сталь призначені для сприйняття знакоперемінних важких, ударних або статичних навантажень. Вони виготовляються з високоякісних підшипникових сталей ШХ15, ШХ15СГ або неіржавкої сталі 95Х18Ш.
Шарнірні підшипники самозмащувальні, насамперед, для сприйняття великих навантажень постійного напрямку, за невеликих швидкостей ковзання. Їх застосовують у вузлах із підвищеними вимогами до довговічності та у разі складного обслуговування опор, коли використання підшипників із поверхнею ковзання сталь/сталь нецільно.
Самозмащувальні підшипники виготовляються зі сталі ШХ15, 95х18Ш, 12х18Н9Т.
Серійні підшипники працездатні за температури до +120 °C. Допускається короткочасна робота підшипників за температури +150 °C. Для важчих температурних умов застосування випускаються підшипники спеціальних виконань.
На жаль, для вибору типу підшипника не можна скласти загальні правила, оскільки зазвичай треба враховувати безліч чинників, що містить низку суперечностей, які необхідно розв'язати або оптимально врівноважити. Тому в складних випадках потрібна консультація з виробником шарнірних підшипників.
Шарнірні підшипники з поверхнею ковзання сталь/сталь:

  • для рухомих з'єднань:

• виготовлення Ш, ШП, ШЛ — без отворів і канавок для змащення;
• виготовлення ШС, ШСП, ШСЛ- з отворами та канавками для змащення на внутрішньому кільці;
• виготовлення ШС...К1, ШСП...К1, ШСЛ...К1 — з отворами та канавками для змащення на зовнішньому кільці;
• виготовлення ШС...К, ШСП...К, ШСЛ...К — з отворами та канавками для змащення на зовнішньому та внутрішньому кільцях;

  • для нерухомих сполук:

• виготовлення ШМ, ШМП, ШМЛ — без отворів і канавок для змащення.

Перевага одноразових підшипників типів ШП, ШСП, ШСП...К1, ШСП...К, ШСП...К, ШМП перед виконанням Ш, ШС, ШС...К1, ШС...К у тому, що завдяки тому, що немає циліндричних поясків (лисок) на внутрішніх кільцях і тому, що немає пазів на зовнішніх кільцях, збільшена робоча поверхня ковзання і, відповідно, фактична вантажність.
Для підвищення зносостійкості підшипники одноразової конструкції можуть мати покриття дисульфідом молібдену (у умовному позначенні буква І).
Підшипники типів ШЛ, ШСЛ, ШСЛ...К1, ШСЛ...К мають дворазове зовнішнє кільце.
Підшипники типів ШМ, ШМП, ШМЛ виготовляються з мінімальними внутрішніми проміжками.


Активізувати:

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner