Продавець ТОВ"ВКФ"Алтех" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
60 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

ТОВ"ВКФ"Алтех"
+380 (96) 817-10-01
+380 (50) 712-25-76

Підшипники радіальні, кулькові та роликові.

  • Під замовлення
clockВідправка з 21 грудня 2024

Ціну уточнюйте

Підшипники радіальні, кулькові та роликові.
Підшипники радіальні, кулькові та роликові.
Під замовлення
Ціну уточнюйте
+380968171001
  • +380 (96) 817-10-01 Kyivstar
  • +380 (50) 712-25-76 Vodafone
  • +380 (67) 478-31-08 Kyivstar
+380968171001
  • +380 (96) 817-10-01 Kyivstar
  • +380 (50) 712-25-76 Vodafone
  • +380 (67) 478-31-08 Kyivstar

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Підшипники кочення складаються з двох кілець, тіл кочення (різної форми) і сепаратора (деякі типи підшипників можуть бути без сепаратора).


Подшипник радиальный шариковый


Радіальні однорядні кулькові та дворядні підшипники.
Це тип підшипника, у якого найширший спектр застосування. Призначений для сприйняття радіального навантаження. Витримує невеликі осьові навантаження. Цей тип підшипника має гарні швидкісні якості, але погано працює у разі виникнення перекосу валів. Внутрішній діаметр може бути від міліметра (наручний годинник) до метра. Навантажувальна здатність радіального кулькового підшипника, порівнюючи з іншими типами аналогічного габариту, невелика. Світовими лідерами з випуску якісного кулькового підшипника вважаються компанії NSK (Японія) і SKF (Швеція). В Україні виробництвом радіальних кулькових підшипників займається Вінніцький і Харківський підшипникові заводи.


Подшипник роликовый однорядный


Радіальні роликові підшипники з короткими циліндричними роликами. Тілом кочення в цьому типі є ролик. Площа взаємодії із зовнішніми та внутрішньо обойми набагато більша, ніж у кулькових підшипниках. Як наслідок, роликові підшипники мають велику навантаження. Конструктивною вадою цього типу вважається повна відсутність сприйняття осьового навантаження і під час роботи з перекосом валів підшипник виходить із ладу за короткий проміжок часу. Другий брак цієї конструкції — погана робота за великих швидкостей обертання. У механічних вузлах цей тип застосовується в парі з іншими типами підшипників, які приймають осьове навантаження на себе. Радіальні роликові підшипники використовуються за малих швидкостей обертання і високого радіального навантаження. В Україні цей тип не виробляється, крім спеціалізованої номенклатури на Харківському підшипниковому заводі для залізничного транспорту.


Подшипник радиальный роликовый двухрядный самоцентрирущийся


Дворядні сферичні роликові підшипники. Конструкція дворядного сферикового роликового підшипника поєднала в собі всі найкращі технічні характеристики дворядного кулькового підшипника та циліндричного роликового підшипника. Внутрішня поверхня зовнішньої обойми — сферична, що дає змогу компенсувати перекоси валів. Тіло кочення — ролик сферичної форми. Підшипник добре працює за великих радіальних нерівномірних навантажень. Ця конструкція широко застосовується в галузях, як-от металургія, гірничодобувна промисловість, важка машинобудування. Безпорним світовим лідером із виробництва цього типу підшипників є компанії SKF (Швеція) і TIMKEN (США). Компанія SKF кілька років тому запатентувала новий різновид роликового сферичної тороїдального підшипника CARB, головною особливістю якого є можливість роботи за наявності осьового навантаження. В Україні підшипники цього типу не виробляються. Лідером у країнах СНД за обсягом виробництва та якістю роликових сферичних підшипників є Мінський підшипниковий завод.


Подшипники игольчатые


Голчасті підшипники. Цей тип — аналог радіальних роликових підшипників. Головна відмінність — набагато більше співвідношення довжини ролика та його діаметра (голка). Сприйняття навантажень — таке саме, як і в роликового підшипника. Головна перевага цього типу — невеликі габарити. У механічних вузлах, де немає великих радіальних навантажень і немає радіальних навантажень — рекомендується використання саме цього типу. Водночас габарити вузла можна зменшити в кілька разів. Голчасті підшипники широко застосовуються в поліграфії, конвеєрних і фасувальних машинах, автомобілізації. Світовим лідером із виробництва голчастих підшипників можна вважати німецьку компанію INA (Shafleer Group). В Україні голчасті підшипники не виробляються.


Активізувати:

Характеристики
Основні атрибути
Тип підшипника коченняКульковий
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner